Lomarenkaan markkinointi

Lomarengas käyttää markkinointiin yli miljoona euroa vuosittain. Kohderyhmänä ovat kotimaiset lapsiperheet, porukat ja pariskunnat. Rinne- ja rantamökeille on omat kampanjansa. 

Perinteinen mainonta

radiomainokset (Nova, SuomiPop)
ilmoitukset sanomalehdissä (Helsingin Sanomat, Iltasanomat/, tv-mainontaa (MTV3, Nelonen)
ulkomainonta (lentoasemat)

Mainonta verkossa:

Hakukonemainonta: tarkkaan hiotut tekstimainokset kaikilla toimialan termeillä (Google, Yandex)
Facebook-mainonta: mökkikohtaisia kohdennettuja mainoksia (retargeting)

Uutiskirjeet: Mökille-uutiskirjeet vaihtuvalla sisällöllä 2xkk

Hakukoneoptimointi:
kaikilla avainhakusanoilla TOP5

Sivuston optimointi:
jatkuva toiminnallisuuksien kehittäminen ja testaaminen. Sivuston käytettävyys, selkeys ja helppous.

Kumppanuusverkostot:
Ulkomaiset Booking.com, Interhome, HomeAway, Tripadvisor jne, satoja sivustoja maailanlaajuisesti
Kotimaiset GoFinland, Kalasaalis, Mökit.fi, Oikotie ja Eräverkko.

Sosiaalinen media:
Omat profiilit Facebook, Twitter, Instagram, VK.com