Lomarengas_lakana_1.jpg

Miten Lomarengas markkinoi


Hakukonemainonta

Lomarenkaan markkinointitoimet painottuvat pääosin sähköiseen markkinointiin, joista isoimmassa roolissa ovat hakukoneet ja niissä toteutettu hakusanamainonta SEM. Kohdennettua  – mainontaa tehdään sosiaalisessa mediassa (Facebook) sekä Googlen sisältöverkostossa. Lomarenkaan panostukset jatkuvaan hakukoneoptimointiin SEO ja konversio-optimointiin CRO ovat merkittäviä ja Lomarengas tekeekin koko ajan töitä muuttuvien markkinoiden harjalla.

Hyvä hakukoneoptimointi tuo Lomarengas.fi sivuille keskimäärin yli 60.000 eri kävijää viikoittain, joka on lähes Suomen suurin matkailuportaali! Yhden päivän aikana sivuilla vierailee parhaimmillaan 7400 kävijää, jotka tekevät yhteensä 80.000 sivulatausta. Keskimääräinen sivuilla vietetty aika on 8.30 min. Lomarenkaan kumppanina toimii Suomen johtava digitoimisto Tulos.

Kumppanuusverkostot

Kukaan ei pärjää yksin; sen vuoksi Lomarenkaalla on laaja ja tarkoin harkittu kumppanuusverkosto. Näiden affilate -kumppaneiden suorittama tulospohjainen myyntityö on Lomarenkaalle erittäin tärkeää. Yhteistyössä kumppanit esittelevät omilla sivustoillaan Lomarengas.fi tarjontaa. Näistä tunnetuimpia kotimaisia ovat Kalasaalis.com, Mökit.fi, Oikotie.fi, Vuokraovi.com ja Lumipallo.fi.

Ulkomaan markkinoinnissa yksi tärkeimmistä kumppaneista on Interhome. Interhome jakaa edelleen Lomarenkaan kohteita omiin affilate -verkostoihinsa joita on satoja. Tunnetuimpina Atraveo ja Homeaway. Näiden myötä Lomarenkaan kohteet ovat esillä maailmanlaajuisesti.

Mainonta ja viestintä

Lomarenkaan brandistrategian, logon ja graafisen asun sekä mainonnan suunnittelusta huolehtii tunnettu muuttuvan maailman  mainostoimisto Ida Fram

Positiivisen mielikuvan ja tunnettuuden kasvattaminen

Lomarenkaan imago- ja brandimainonnassa käytetään TV, radio- ja ulkomainontaa, sekä  printtimediaa. Lisäksi kausittaiset kampanjat pitävät yllä hyvää virettä, positiivisia mielikuvia ja rakentavat tunnettuutta. Lomarenkaan tavoitteena on positiivisen mielikuvan ja tunnettuuden kasvattaminen. Lomarenkaan spontaani tunnettuus on tällä hetkellä 37 % koko Suomen aikuisväestön keskuudessa  (Taloustutkimus 2014).

Jälleenmyyjät

Lomarenkaalla on useita kymmeniä ulkomaisia jälleenmyyjiä, lähinnä suuria matkanjärjestäjiä ja matkatoimistoja. Nämä täyden palvelun toimistot edustavat Lomarengasta omilla alueillaan ja toimivat Lomarengas kohteiden aktiivisina myyjinä ympäri vuoden.

Uutiskirjeet

Lomarenkaalla on yli 50.000 kanta-asiakasta / uutiskirjeen tilaajaa, joihin pidetään yhteyttä kuusi kertaa vuodessa ilmestyvällä Mökille-uutiskirjeellä. Uutiskirjeessä herätellään lomasesonkeja ja esitellään uusia vuokrattavia kohteita. Myös mökin omistajille ja huoltajille on oma ´Näkymiä´ uutiskirje, jonka kautta tiedotetaan, neuvotaan ja opastetaan. Tämä kirje ilmestyy 8 – 10 kertaa vuodessa.

Lomarengas ja Visit Finland

Ulkomaan markkinoinnissa Lomarengas on Visit Finlandin strategisen partneri, jonka kanssa toteutetaan yhdessä isoja Keski-Eurooppaan suuntautuvia kampanjoita.

 

Kiinnostuitko yhteistyöstä? Ota yhteyttä tai täytä TIEDOT LOMAKOHTEESTA-lomake TÄÄLLÄ. Asiantuntijamme on sen jälkeen yhteydessä Sinuun ja yhdessä voimme suunnitella parhaan mahdollisen tavan lomakohteesi markkinoimiseksi Lomarenkaan kotimaisille ja ulkomaisille asiakkaille.

Yhteydenotto ei sido Sinua millään tavalla. Teemme Sinulle ehdotuksen siitä miten edetä ja aloittaa yhteistyö Lomarenkaan kanssa. Kaikki lähettämäsi tiedot käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti ja Sinä päätät jatkotoimista.

Ota yhteyttä

Lomarengas Oy
0306 502 502 (puhelujen hinnat p. 8,28 snt/puh + 3,2 snt/min.  m. 19,2 snt/min)

myynti@lomarengas.fi